Big Bazar opent drie nieuwe winkels tegelijk

Houten, Landsmeer en Leeuwarden verwelkomen discounter

Amsterdam, 13 november 2017 - Op woensdag 22 november a.s. opent Big Bazar drie nieuwe winkels tegelijk in Houten, Landsmeer en Leeuwarden. Hiermee staat de teller voor de discountketen die dit jaar tevens het 10-jarig jubileum viert op maar liefst 20 openingen in 2017!

Op woensdag 22 november om 09.00 uur openen gelijktijdig de deuren in Houten (Cardo 5), Landsmeer (Dorpstraat 55) en Leeuwarden (Bilgaardpassage 31) en kunnen klanten kennismaken met de Big Bazar-formule. Het betreft alle drie voormalige Blokker winkels welke in enkele weken zijn omgebouwd tot Big Bazar.

Alle openingen gaan gepaard met feestelijke acties en kortingen. Zo krijgen de eerste 50 klanten die op de openingsdagen meer dan €10,- besteden in de nieuwe winkels een gratis Big Bazar cadeaubon ter waarde van €10,-. Op zaterdag 25 november kunnen klanten in Houten en Leeuwarden ook het “Kraak de Kluis” spel meespelen, waarbij zij kans maken op één van de tientallen mooie prijspakketten. In Landsmeer zal dit plaatsvinden op zaterdag 2 december.

De winkelformule biedt een breed, actueel en snel wisselend assortiment van duizenden laaggeprijsde artikelen in diverse categorieën, waaronder persoonlijke verzorging, schoonmaak, huishoud, eten en drinken, textiel en doe-het-zelf. In november 2016 ontving Big Bazar van de Consumentenbond het predicaat ´laagste prijs in categorie A-merk drogisterijartikelen´.

De opening gaat gepaard met feestelijke acties en kortingen. Zo krijgen de eerste 50 klanten een gratis Big Bazar cadeaubon ter waarde van €10,- en op zaterdag 21 oktober kunnen klanten ook het “Kraak de Kluis” spel meespelen, waarbij zij kans maken op één van de tientallen mooie prijspakketten.

Big Bazar is één van de snelst groeiende winkelketens van Nederland. In juli dit jaar kondigde Big Bazar aan kans te zien voor versnelde expansie van de discountformule in Nederland. Eerder dit jaar heeft Big Bazar al nieuwe winkels geopend in: Amersfoort, Arnhem, Assen, Coevorden, Delft, Ede, Enschede, ’s-Gravenzande, Harderwijk, Hellevoetsluis, Hoogezand, Hoorn, Malden, Nieuwegein, Schiedam, Stadskanaal en Utrecht. Naast deze openingen zijn ook een vijftal bestaande winkels vergroot of gereloceerd in: Almere, Beek, Delfzijl, Emmen, Etten Leur en Nieuwegein.

***           EINDE BERICHT                ***

Adres Big Bazar Houten, Landsmeer en Leeuwarden

Houten, Cardo 5

Landsmeer, Dorpstraat 55

Leeuwarden, Bilgaardpassage 31

Over Big Bazar
Big Bazar is een discountketen met ruim 1.800 medewerkers en ca. 130 winkels, gevestigd in Nederland en België. Klanten kunnen bij Big Bazar voordelig winkelen in een onderscheidende en inspirerende omgeving. De winkelformule biedt een breed, actueel en snel wisselend assortiment. De discounter werd in 2007 opgericht en is één van de snelst groeiende winkelketens van Nederland. Big Bazar is onderdeel van de Nederlandse retailer Blokker Holding.

Noot voor de redactie, niet ter publicatie:
Voor meer informatie en/of beeldmateriaal kun u contact opnemen met onze woordvoerder. Indien u ter plaatse de winkel wenst te bezoeken/fotograferen verzoeken wij u dit vooraf kenbaar te maken.

Woordvoerders

Sandra Maas