Hedel, 28 juli 2021

Op 4 augustus 2021 is het 12,5 jaar geleden dat de supermarkt van Hoogvliet aan de Ammerzodenseweg in Hedel werd geopend. Het Hoogvliet-team viert dit feest samen met alle klanten. Op woensdag 4 augustus ontvangen de eerste 100 klanten een gratis chocoladecake. Verder krijgt die dag iedere klant bij besteding vanaf € 25,- een kortingsvoucher van € 2,50 voor de volgende boodschappen en de hele maand augustus zijn er extra aanbiedingen om de klant in Hedel en omstreken te verrassen.

Het was een nieuwe naam in Hedel, in 2009. Supermarkt Hoogvliet kondigde aan het pand aan de Ammerzodenseweg te gaan betrekken. Veel inwoners van Hedel waren nieuwsgierig naar de nieuwe supermarkt en kwamen de eerste dag boodschappen doen om met eigen ogen te zien of de prijzen daar nu ect zo laag waren. Nu, in 2021, is Hoogvliet voor enorm veel trouwe klanten een vast adres voor de dagelijkse boodschappen!

Supermarktmanager André Bax kijkt uit naar het feest. "Werken in de Hedelse Hoogvliet is natuurlijk iedere dag al een feestje, maar om dit jubileum met onze klanten te mogen vieren is echt een cadeautje. We hebben er ontzettend veel zin in om onze klanten te verrassen!"

- EINDE PERSBERICHT -