Nederlandse bezorger van bedrijfslunches gaat bij werknemers thuis bezorgen

Amsterdam, 25 maart - Bedrijfslunchleverancier de Buurtboer bezorgt hun lunches niet meer op kantoor maar bij thuiswerkers aan huis. Zo blijven lokale leveranciers gesteund en werknemers voorzien van een gezonde en gevarieerde invulling van de lunch.

“De terechte oproep van de overheid om thuis te werken heeft het leven van bijna alle Nederlanders op zijn kop gezet,” zegt Caroline van der Lande, medeoprichtster van De Buurtboer. “Voor de Buurtboer betekent dit dat we niet meer bij klanten op kantoor kunnen leveren, maar ook onze leveranciers worstelen met de teruggelopen afzet door gesloten winkels en horeca. Daarom hebben wij besloten om onze lokale ambachtelijke producten te blijven aanbieden tijdens deze crisis. Zo kunnen onze leveranciers blijven leveren en kan de hele keten van leveranciers en lokale producenten hopelijk het hoofd boven water houden.”

Ovenvers brood, knisperende salades, seizoenssoepen of huisgemaakte spreads. De leveranciers van de Buurtboer werken uitsluitend met de beste lokaal geproduceerde en seizoensgebonden producten. Een greep uit de leveranciers van de Buurtboer: Vis van Henry, BBROOD, Frank’s Smoke House, Kari Crackers, pindakaas van Max, Nonna Peppa en kaas van Mariënwaert.

Opties lunchpakketten:
Lunchen voor de werknemer thuis (voor 5 dagen)                     €30,-
Lunchen voor het hele gezin (voor 5 dagen)                              €60,-

De pakketten zijn te bestellen in de Randstad. De prijzen zijn inclusief btw en exclusief €5,95 verzendkosten. Betalen kan eenvoudig via iDEAL. Voor meer informatie over de inhoud van de pakketten en het plaatsen van bestellingen zie: thuislunchen.debuurtboer.nl.

Over de Buurtboer
De Buurtboer is de grootste leverancier van bedrijfslunchproducten op kantoor. Met een team van 40 enthousiaste collega’s en meer dan 30 ambachtelijke leveranciers maakt zij dagelijks duizenden werknemers blij. www.debuurtboer.nl