Prism Coral behang van Graham & Brown past perfect

bij de Pantone kleur van het jaar Living Coral

_____________________________________________________________________________

December 2018

Zoals elk jaar kiest kleureninstituut Pantone de kleur van het jaar. Voor 2019 is dat Living Coral. Een koraaltint met een gouden ondertoon.

'Een animerende koraaltint met een gouden ondertoon, die energie en levendigheid geeft, met een zachte rand', aldus Pantone. ‘Gezellig en pittig, de aantrekkelijke aard van Living Coral verwelkomt en stimuleert luchtige activiteit. De kleur Living Coral symboliseert onze aangeboren behoefte aan optimisme en vreugdevolle bezigheden, en belichaamt ons verlangen naar speelse expressie.'

De Engelse behangfabrikant Graham & Brown introduceert een perfect bijpassend behang Prism Coral. Het is een grafisch behang waarbij de ondergrond is uitgevoerd in koraal kleur en de grafische patronen in wit. Onder de naam Strawberry Sundae levert Graham & Brown de perfect matchende verf.

www.grahambrown.com

Over Graham & Brown

Al meer dan zeventig jaar lang inspireert Graham & Brown mensen om anders over hun muren te gaan denken: vanaf het eerste structuur behang tot de hedendaagse prints van nu. Het bedrijf werd in 1946 opgericht door Harold Graham en Henry Brown en is nog steeds een familiebedrijf, in Blackburn in het graafschap Lancashire. Het bedrijf is inmiddels uitgegroeid tot de grootste behangontwerper en –producent in het Verenigd Koninkrijk. Graham & Brown streeft naar constante innovatie en creativiteit van vakmanschap en ontwerp en creëert trendsettende behangcollecties, evenals een unieke verfcollectie, muurdecoratie, en accessoires voor in huis. De producten van Graham & Brown worden wereldwijd in 75 landen verkocht via de verschillende divisies van Graham & Brown in Noord-Amerika, Frankrijk, Nederland, Rusland, China en Australië.